Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
המשרד הבייתי

המשרד הבייתי -איזה טיפוס אתה? – פוסט שני בסדרה

בפוסט הקודם עסקנו בכללי מפתח לעיצוב המשרד הבייתי, על מעלותיו וחסרונותיו. אולם בנוסף להנחיות הכלליות, מתייחס הפנג שואי גם לאופיו האינדבדואלי של כל אדם וכל עסק. אופי שיש להתייחס אליו בבואנו להתאים סביבה עיצובית מתאימה, פרודוקטיבית ויעילה.
הטיפוס הקפיצי
אם אתם מאלה הקפיציים, הדינמיים, שמתהלכים הלוך ושוב במסדרונות בעת שיחת טלפון. כאשר בכל זאת עליכם לבצע עבודה בישיבה, קשה לכם לשבת במקום זמן ממושך.
המלצתנו:
עצבו סביבה שיש בה מרחב, בשילוב פינה לאתנחתא, ללקיחת נשימה. פינה שתרגישו בה מוכלים ולא כלואים. נסו לפנות לחלון גדול שמכניס נוף ואויר. שולחן בסגנון עתיק, יעזור לתחושה של קרקוע, ויסייעו לכם בישיבה ובמיקוד.
Serene Ament In Copenhagen

הפריק של שליטה
אם אתם בעלי תחושה מתמדת של עול ואחריות כבדה, חייבים לראות בכל רגע מי בא, מי הולך ומה נעשה, גם מחוץ לחדר העבודה. יותר מכל אתם זקוקים לסביבה שתכניס קלילות, שקיפות, ותעזור לכם לזרום הלאה, ולא להיתקע.
המלצתנו:
הקפידו לשבת עם הגב לקיר והפנים למרחב ולדלת. זה ייתן לכם תמיכה ושקט. סביבה ירוקה או בגוני התכלת תעשה לכם טוב, היא משחררת וגם מרעננת, ומזכירה שיש דרכים שונות לעשות דברים וניתן לסמוך. דאגו שבחדר יהיו חלונות, שתהיה פתיחות בין החוץ לפנים, ושהאוויר שאתם נושמים יהיה אוויר טבעי, ולא רק אוויר מזגנים.

צילום: גלית דויטש לספר “פנג שואי מרחבים מכניסי חיים”

הטיפוס המעופף
אתם מפוזרים וסקרנים. רבים מכם יצירתיים מאוד, אמנים. על שולחנכם ייערמו ערמות של ספרים ודפים ובכולם תקראו בו בזמן. אתם זקוקים לסביבה “כאילו מבולגנת”. אולם כדי שרעיונותיכם יוגשמו, אתם זקוקים לסדר בבלגן, למיקוד ולהעמקת שורשים. כמו העץ בטבע שכדי להתפשט לצדדים זקוק לשורשים עמוקים ומדי פעם לגיזום, על מנת שלא לאבד את הכיוון.
המלצתנו:
השקיעו בתשתית של אחסון מידוף, ארונות ומגרות, כדי לאפשר סדר וארגון בפרטים הרבים. לכל פריט ייעדו מקום מוכר וידוע מראש.
הירוק וגווניו עם נגיעה מהגוון הצהוב או האוקר מומלצים לכם בתור צבעי רקע תומכים. אלמנט מוזהב ועגול ,יכול לעזור ליצור מיקוד. כדאי לנסות גם מוסיקת רקע, שיכולה אף היא, לסייע לכם במיקוד או לעורר בכם את ההשראה.

POST A COMMENT