Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
פינת האוכל מזווית שונה

פינת האוכל מזווית שונה

הדירה בירושלים היא בגודל 100 מ”ר ומיועדת לאישה שמתחילה את חיי הפנסיה שלה.
יש לה אהבה ללימודים, לארח את המשפחה, לקריאה ולשמיעת מוסיקה טובה. את חלק מהחפצים היא רוצה לשלב במראה החדש, היא אוהבת וינטג’ ויד שניה – זו היתה לנו חוויה משותפת נפלאה לחפש בין החנויות פריטים ייחודיים ולשלבם בין אלו הקיימים לבין אלו החדשים.
זו ייחודה של אותה דירה. השילוב בין חדש, קיים וישן שמרגיש הומגוני ומסוגנן. פתוח ומרווח ובו זמנית לכל פינה הייחודיות שלה והיא מוגדרת ומכילה – יצירה של הרמוניה מופלאה.

ויש בה עוד ייחודיות באותה הדירה. מכל זווית מתגלה תמונה יפיפיה של פינה או חדר בדירה. ולכן הפעם בחרתי להציג את הדירה באופן שבו בכל שבוע אתמקד בפינה אחת ואראה אותה מזווית שונה ולבסוף את התמונה כולה.

והשבוע – פינת האוכל

אז צפיה מהנה ואשמח לשיתוף ותגובה

אחרי שהאוכל הוכן בתשומת לב, בחדווה ובאהבה, מגיע זמן תשומת הלב להגשה. פינת האוכל היא כמו הצלחת, המתאימה בצבעה, במרקמה ובגודלה לתבשיל המונח בתוכה, ועל כן לעיצובה יש השפעה מרובה.
על פי הפנג שואי, פינת האוכל מתקשרת עם יסוד האדמה, עם הטחול והקיבה. עם איברי העיכול המעכלים את המזון פיזית, אך גם את החוויות הרגשיות והנפשיות שאנו חווים. זוכרים לפני מבחנים, כשמתרגשים ולחוצים, כמה פעמים רצתם לשירותים?
כשמדובר בפינת אוכל, הפנג שואי מבקש שהן יהיו יציבות, מסיביות ונוחות, כאלה שגורמות לנו לשבת, להישאר ולאפשר את זמן העיכול הדרוש. זו דרכה של הסביבה העיצובית, להירתם ולתמוך באכילה בריאה ונכונה.
ואם שולחן האוכל חום ומסיבי, ניתן להשתמש בצבעוניות המאזנת טיפה ומכניסה קלילות, כמו בדי הריפוד של בדולינה שמרנינים ומקפיצים את האוירה.
ואם יש מקום נוסף, ניתן להוסיף איחסון שיקל על עריכת השולחן. אנחנו בחרנו בקפידה ב – 3 דלתות ישנות מ וינטג’מאניה, הבאנו אותן ל- בונה החלומות היקר והפכנו אותן לארון מסוגנן המכניס יציבות בגלל צורתו וסגנונו וקלילות בזכות צבעו.
וכשפינת האוכל לא משמשת לארוחה חמה. אפשר להתרווח על הספסל לעכל מזון רוחני ולקרוא ספר טוב שמזין את הרוח והנשמה.
וכשהלקוחה מרוצה מפינת האוכל שלה…

אני יכולה לעמוד מהצד ולחוש סיפוק ושמחה

סופשבוע נעים ומזין

צילומים: אור קפלן

POST A COMMENT