Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
מעוררים את המקצוע ו

המלצה על קורס כלים שלובים

קצת במבוכה, מצרפת המלצה חמה שקיבלתי מתלמידה על הקורס “כלים שלובים”

“את נטע הכרתי לראשונה במסגרת לימודי עיצוב הפנים במכללת אולטימה. תוכנית הלימודים של המכללה כללה ארבעה מפגשים קצרים בהנחייתה של נטע, אבל מהרגע הראשון היה ברור לי שאני הולכת להעמיק בנושא זה בכלל ואצל נטע בפרט!

מתעניינים לעבור קורס “פאנג שוואי”? חמש סיבות טובות לעבור את הקורס של נטע:

1. בגלל האשיות – מי שמכיר את נטע יודע שמדובר באישיות מיוחדת מסקרנת ומרתקת שהשהייה במחיצתה הנה זכות. נטע בהשכלתה האקדמאית בעלת תואר בפיזיקה ולכן השילוב של ידע זה יחד עם הניסיון המרשים שצברה בתחום הפאנג שוואי, ייצר אצל נטע סינרגיה ייחודית שהולידה פרשנות מעניינת ומרתקת ביותר בתחום הפאנג שוואי.

2. בגלל התכנים – הקורס שנטע בנתה הורכב מארבעה תתי קורסים ופרק מעשי. כל חומרי הקורס נבחרו בקפידה רבה וכללו המחשות והסברים אנטואטיבים ייחודים שבאו לידי ביטוי בתמונות, צילומים, גרפים, והמחשות נוספות שנטע הגתה במהלך השנים.

3. בגלל הניסיון והמקצועיות – לנטע יש “פאנג שוואי” טבעי. כלומר היא לא רק יודעת “פאנג שוואי” אלא מרגישה ונושמת “פאנג שואי”. בשלב המעשי של הקורס, כל תלמיד היה צריך לבחור בית/משפחה עליה יבוצע ניתוח “פאנג שוואי”. כשהגענו למשפחה שאני בחרתי, לפני שנכנסנו לבית (עוד כשהיינו בחנייה), נטע “הרגישה” בדיוק את הבית אליו היא עומדת להיכנס וידעה לנתח את הבית ואת הדיירים המתגוררים בו לפרטי פרטים. מיותר לומר שצדקה עד הפרט האחרון.

4. בגלל יכולת ההסברה – אני הייתי מה שמכנים “התלמידה הסקפטית” בקבוצה …. בייחוד בכל פעם שעלו מילים כגון “צ’י” או “אנרגיה”. נטע, לא נבהלה מאף התקלה שלי ואף להפך, היא ראתה בכך אתגר והצליחה בכל פעם להדהים אותי מחדש בתשובות המשכנעות והמדויקות שהביאה. “כשאת יוצאת לקמפינג והגיעה השעה להקים מאהל לשינה, האם תבחרי להקים את האהל באזור הפתוח או שתחפשי תל, גבעה או סלע למקם את האוהל למרגלותיו?” כך לדוגמא היא השכילה להמחיש לי בצורה הכי טבעית ואינטואיטיבית למה מיטה צריכה להיות במקום מוחל ומוגן ולא מול דלת או מעבר. או למשל “מהם הצבעים השולטים בטבע?” היא שאלה יום אחד כשישבנו בחוץ בגינה. “ירוק, לבן, ותכלת” עניתי. “ומהם צבעי הפריחה?” היא המשיכה, “אדום, ורוד, סגול” עניתי, “בדיוק כך גם צריך להתייחס לצבעוניות של הבית, הצבעים השולטים מומלץ שילקחו מתוך צבעי הרקע המרגיעים של הטבע ואילו נגיעות הצבע החזקות כמו ורוד, סגול, או אדום מומלץ שיופיעו במינונים קטנים ונקודתיים ממש כמו הפריחה בטבע…”.

5. בגלל סביבת הלימודים – נטע בחרה להעביר את הקורס בביתה הפרטי בחוגלה. סביבת עבודה קסומה! בהפסקות התפנקנו בצל עצי הפקאן שבגינתה שותים לימונדה קרה / או חליטת תה טעימה ואוכלים מאפה או עוגה עבודת יד. אחת לשבוע, יום לימודים אצל נטע הרגיש כמו “ניתוק מוחלט” מן השגרה היום יומית, יום של אתנחתא שכל כולו שלווה ורוגע…

ממליצה בחום! תמי הראל בוגרת קורס פאנג שוואי של נטע.”

POST A COMMENT