Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
צבעוניות על מי מנוחות

צבעוניות על מי מנוחות

צבעים
הדבר הראשון הנקלט בעינינו והמושך את תשומת ליבינו
מעורר תחושות
לא תמיד מודעות
בעיקר מפחיד המון אנשים, שיהיה מדי, שיימאספרשנותם לרב נתפסת על פי קודים תרבותיים
אך המדע והפיסיקה תופסים אותם כגל עם תדר אנרגתי
וככזה הוא משפיע על השדה המגנטי הסביבתי וגם על שלנו האישי.
כשלתמר משהו לא הרגיש טוב בבית, היא הבינה שזה קשור לאנרגיות שבו
“הבית הרגיש לי לא נוח פיזית ורגשית והבנתי שהשינוי צריך להיות ברמה האנרגטית” היא אמרה
אחרי שיחה עם בני המשפחה והכרות איתם ועם אורח חייהם, גיליתי שני אנשים עסוקים – יועצת ארגונית ואיש הייטק. היא אנרגטית הוא שאנטי שניהם הכריזו שכשהם מגיעים הביתה הם מבקשים נוחות, נועם, שלווה בעיניים “לא עמוס ובעיקר לא עוד מטלות”.
אחרי ניתוח פנג שואי מלא של הבית ובני ביתו והבנה שבעיקר בהלבשתו עסקינן, סיכמתי את בקשתם בפסוק אחד: עַל-מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי (תהילים כג ב) ויישמתי אותו דרך צבעוניות, כך כשהמשפחה נאספת בשעות הערב בבית התחושה תהיה על “מי מנוחות” רגועה, שלווה, ללא עול וללא מטלה.
המים מ”מי המנוחות” תורגמו לצבעוניות מיימית שהיא קרירה, מכניסה רוגע ושלווה אך לא מרדימה כי יש בה תנועה. בגלל הכלב שיש בבית, לא ניתן לחמם את הרצפה עם שטיח לכן לתוך המיימיות נכנסה ‘אדמה’ ו’חום השמש’ עם בדים בצבעוניות חמה המכניסים הכלה וקרקוע, והתוצאה באמת מפתיעה.
במרחב של פינת האוכל והסלון, שהוא לא גדול במיוחד יש שילוב של כ – 6 בדים. לא כולם מאותה משפחה. הם לא סטים, בתחילה נראים כזרים ולא מתחברים. על קיר הטלויזיה מירקם של טיח בטוני ועל הקיר עליו נשענת פינת הקריאה, מודבק טפט עם מרקם משלים אך שונה. חגיגה של צבעים ומרקמים, לרגע ניתן היה לחשוב שהם ייצרו רעש בעיניים או כמו שתיארה זאת תמר:
“בחנות הבדים נטע פרסה זה לצד זה 5-6 דוגמאות/ טקסטורות של צבעים שונים לריפודים השונים בסלון,
הם לא היו נראים קשורים בכלל בשום דרך שהפכתי אותם.
“מה את חושבת”? שאלה. הבנתי שאין לי מושג ולכן היה לי קל לומר שהולכים על זה. באינטואיציה שלי, סמכתי על הדימיון של נטע , ידעתי שזו תהיה הפתעה”.
הבית מרגיש חי ורגוע כאחד.
שילוב הצבעים הוכיח עצמו ועל אף שנראה כי לא מתחבר תחילה
הוא יוצר הרמוניה נפלאה.
צבעוניות לא חייבת להיות רק מפעילה וככזו מעייפת. הצבעוניות יכולה להכניס צבע לחיים ובו זמנית להרגיש על מי מנוחות.
את תמר הפתיעה הצבעוניות, אותי הפתיעה בקשתם לכורסא לכלב שבבעלותם. כזו בקשה עוד לא פגשתי במהלך חיי. ולא רק זאת, עם בד שווה ערך לזו של כורסתם. לא חסכו כלל. הכלב הוא חלק מבני משפחתם וראוי שיקבל כמו כולם.

וכך סיכמה תמר, במכתב ששלחה אלי:”…התוצאה הסופית היא בית צבעוני, מואר, אוורירי, מאורגן בזרימה דינאמית ונמרצת מצד אחד ומלטפת ורגועה מצד שני, בדיוק כמו בני המשפחה המשלימים. כל בוקר כשאני פוגשת את הצבעים, האור והמרחב אני מתמלאת שמחה מחדש”.

תודה תמר שסמכת עליי, שמחתי לעבוד איתך

מזמינה גם אותך להעיז להכניס צבע לתוך המרחב שלך

צילומים: אור קפלן ונטע כפרי

POST A COMMENT