Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
כמה עולה לך גיוס עובדים

כמה עולה לך גיוס עובדים וכמה עולה החלפתם בתדירות גבוהה?

עולם התעסוקה השתנה.
שמירה על עובדים ובניית מחוייבותם לחברה עומדת על סדר יומו של כל מנכ”ל.
מקום העבודה הופך יותר ויותר למקום הנותן מענה חברתי וקהילתי לעובדים וככל שכך יהיה:
– בניית המחוייבות והלויאליות של העובד למקום עבודתו תגדל
– הרצון שלו להיות חלק מהחברה ולתת מעצמו יכפיל את עצמו
– הבריאות הפיסית והנפשית של העובד תשתפר ואיתה יופחתו ימי המחלה והחיסורים.
אחת הדרכים לבנית חברה (תרתי משמע) שבה העובד מרגיש טוב, מתפקד באופן הולם (מה שנקרא: well being) ובו זמנית גורמת לו הנאה וסיפוק היא
סביבת העבודה הפיסית שלו.
Citrix’s office

איכות חיים פר מטר מרובע
עד היום מקובל למדוד את המבנה שבו חברה ממוקמת ועובדת לפי עלות למ”ר. זוהי גישה לינארית המבודדת ומתעלמת מהגורם האנושי, מצרכיו האישיים והמקצועיים של העובד ולא מתייחסת להשלכה שיש לאחד על השני ולסינרגיה הנובעת כתוצאה מכך.
לעומתה, נושבת היום גישה חדשה שהולכת ותופסת מקום ומוכיחה עצמה בשטח, גישה המודדת מטר מרובע לפי איכות חיים. זוהי גישה הוליסטית הרואה באנשים ובצרכיהם גורם בלתי נפרד מתוצאות עבודתם ומהישגיהם ולוקחת את זה בחשבון בתכנון ועיצוב סביבת העבודה.
יישום גישה זו משפרת את הפרודוקטיביות בפעילות העסקית של החברה ומבוססת על העובדה שחברה מוצלחת מבוססת על אנשיה ועל התפיסה שהישגי החברה מושגים מתוך ביטוי ומימוש הפוטנציאל של אנשיה.

מתוך מחקרים שנעשו לאחרונה עולה כי:

40% מהעובדים מרגישים שאין להם את המשאבים הנחוצים להם בכדי לעשות את עבודתם בצורה מצויינת ולהגיע להישגיים מירביים

עובדים שמרגישים כי הם באים לידי ביטוי אישי ומשמעותיים עבור החברה, מרגישים שביעות רצון, מפתחים לויאליות ומחוייבות אישית לארגון בו הם עובדים ושואפים להיות חלק ממנו בתחומי חיים נוספים.

להיות חלוץ הגישה
כמו כל גישה חלוצית, היוצאת מחוץ לקופסא, גם הגישה החדשה של איכות חיים למטר מרובע (לינק לפסקה למעלה) עוד לא נתנה מענה למדידה וכימות השפעת הסביבה הפיסית על הישגי העובדים (ROI). לכן נדרשת הנהלה אשר בשלב ראשון

POST A COMMENT