Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
איך הכל התחיל

איך הכל התחיל

איך הכל התחיל…
זה התחיל לפני 13 שנים. ישבתי והנקתי את בני (שחגג השנה בר מצווה), כשנשמעה דפיקה בדלת. כמתנת לידה מקורית, שלחו לי חבילת מגזינים באנגלית.
היו שם מגזינים על בריאות,יוגה ותזונה, ועל אחד מהם היה כתוב feng shui.
מתוך הערימה הצבעונית כולה, משך דווקא המגזין הזה את תשומת ליבי. פתחתי אותו, ולא סגרתי עד שסיימתי את כולו.
אז, לפני 13 שנים, הצית מגזין הפנג שואי משהו מיידי בנשמתי. ואני כעיוורת, לא מבינה מה ולאן, הלכתי אחרי אותה להבה. פתחתי את התיק, הוצאתי ממנו את כל הכלים והדפוסים שלא שרתו אותי עוד, והכנסתי לתוכו כלים חדשים.
היתה זו תחילתה של דרך חדשה בחיי- לא רק קריירה, כי אם אורח חיים. פגשתי אנשים שהיו מוכנים להקשיב, ואף מצאו עניין בתפישתי.
הרחבתי אופקים בנושאים משלימים שתומכים בתהליכי העיצוב של בית, ואפילו של החיים. ביניהם טיפול בפרחי באך, אימון מנהיגות (איך כל אלו קשורים לעיצוב? תמשיכו לעקוב) וברבות השנים, התחלתי אף ללמד את הנושאים הללו באופן פרטי, ובמכללות לעיצוב פנים.
לפני כשנתיים הוצאתי את ספרי פנג שואי – מרחבים מכניסי חיים, בהוצאת זמורה-ביתן.
היה זה שלב חדש בהתפתחותו של החלום שלי. הרגשתי שהמיתוג צריך אף הוא להתאים את עצמו לעליית המדרגה הזו. שיניתי את שם המותג ל- DESIGN FOR POTENTIAL והתחדשתי באתר ובבלוג חדש.
ללא הרבה מילים, אך עם תמונות, צבעים ואווירה- משקף האתר את דרכי ואת תפיסת עולמי –לעיצוב, לחיים, ובכלל…
אני קוראת לכם בלהט להתחיל לחלום. גם אם אתם לא יודעים איך בדיוק זה יראה, או מה יהיה הצעד הבא, או אם בכלל… עם קצת הקשבה לקולות הפנימיים, אמונה ונחישות, וכמובן סביבה שתהווה חממה- תקומו גם אתם בבוקר עם חיוך, ופתאום– החיים ירגישו מלאים באפשרויות והזדמנויות!
כאן בבלוג אשתף אתכם בקביעות, בהשראה ובמאמרים מרתקים, אדגים סיפורי בתים וארגונים על פי הפנג שואי, אעדכן על פרויקטים ויוזמות, ואתן לכם הצצה של ממש אל צורת חיים מלאי חיוכים. הרשמו, אתם מוזמנים!

COMMENTS

POST A COMMENT