Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM
anthropologie

איך מיקסמה רשת אנתרופולוג’י את ביצועי החברה?

*רשת חנויות העיצוב “אנתרופולוגי” האוגדת בתוכה מספר מותגי הלבשה ולייף סטייל, החליטה בשנת 2006 לשפר את ביצועי החברה. מנכ”ל ובעל החברה Richard Hayne הבין שעל מנת למקסם את ביצועי החברה שלו, עליו להעביר את משרדי המטה למתחם חדש שיאפשר סביבת עבודה פורה, הולמת ותומכת. החברה שמה דגש על יצירת סביבות עבודה ואורח חיים שיחזקו ויעצבו את הקשר הרגשי של הלקוחות לחברה ועל סביבה מעוררת השראה עבור עובדי החברה.
עבור חברה שמהותה עיצוב וסגנון חיים, ההצלחה תלויה ביצירתיות ובחדשנות עובדיה. על כן, בתכנון ועיצוב סביבת העבודה, המטרה הייתה ליצור אווירת סדנה, דיון פתוח, ביקורת הדדית פורה שיאפשר לדמיון לפרוח.
הם עיצבו משרדים מרווחים ופתוחים המאפשרים כניסה מקסימלית של אור טבעי, שימרו ושילבו בין המבנה הישן, בין הצבעים הישנים והמקולפים לבין צבעוניות הבדים והטקסטורות של מוצריהם ובכך יצרו סביבת עבודה מגרה ומפרה המאפשרת דינמיקה של חוויה ויצירה.

התוצאה לא איחרה לבוא:

 תחלופת העובדים ירדה ב-11% וכך גם ניצול ימי מחלה.

 שביעות רצון העובדים עלתה.

 העובדים מדווחים שמאז המעבר הם שמחים יותר להגיע לעבודה.

 היכולת לאתר כישרונות חדשים עלתה

 זמן תהליך גיוס מנהלים בחברה ירד ב-41%

כשעיצוב סביבת עבודה עומד בקנה אחד עם אסטרטגיה של החברה – ההטמעה הרבה יותר מהירה ויותר יעילה. אנתרופולוג’י בחרו לטפח דרך הסביבה יצירתיות ובלתי פורמליות ובו זמנית תרמו תרומה גבוהה למיתוג החברה, לאורח החיים וסגנון העבודה של העובדים. חב’ מרסדס בנס – השתמשו בסביבת העבודה כדי ליצור עבודת צוות בין מהנדסי החברה לבין מעצביה.
סביבת העבודה היא חלק משמעותי ובלתי נפרד מהמשאבים התומכים במשאב האנושי ועל כן מביאה לתפוקה הטובה והזולה ביותר לאורך זמן.

POST A COMMENT