Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.

+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM

לראות את מה שאני לא יכולתי לראות

…הערך המוסף שקיבלתי ממך בעיצוב הבית הייתי אומרת שהוא תחושה של ליווי אישי ומקצועי בתהליך ארגון סביבת החיים המתאימה לנו כמשפחה, משלב החזון ועד לביצוע הסופי.
בהשוואה לבעלי מקצוע אחרים בתחום, הערך המוסף שלך בעיניי הינו דווקא הנגיעה שלך בתחומי הדעת השונים, כך שבצד הידע המקצועי של “אמנות העיצוב” והחיבור עם בעלי מקצוע שונים את מביאה לתהליך גם את הפן האימוני שמשתלב היטב בתהליך ומסייע לאנשים שלצידך לצמוח ולהתמיר תוך כדי עבודה (השיעור שלי היה ללמוד לסמוך ).
הידע והכישורים הנובעים מעיסוקך בתחומים השונים בו זמנית, איפשרו לך לראות את מה שאני לא יכולתי לראות, לכוון אותי בעת הצורך, לדעת לפתור בעיות ע”י רעיונות חדשניים ויצירתיים, להיות גמישה במקומות שראית שהינם עקרוניים לנו ולהיות אסרטיבית בנקודות החשובות לך.
הגעתי לתהליך קצת סקפטית וחשדנית אך למדתי מהר מאד לסמוך עליך ואיפשרתי לך להוביל אותי בעיניים עצומות (דבר שאינו טרויאלי כלל למי שהינה פריקית של שליטה…)